Tuesday, March 7, 2017

ASAM PEDAS Vs PATIN: MANE SATU PILIHAN HATI?

[DAH PERGI MACAM-MACAM KEDAI, TAPI MASIH TAK JUMPE ASAM PEDAS PATIN YANG #SUPERB #BEST. SELALU JUMPE PUN ASAM PEDASNYA TAWAR.... DAN ADA JUGA YANG TIDAK CUKUP PEDAS]
.
.
.
Assalamualaikom dan selamat pagi anda semua yang kat luar sana. Pernah tak terjadi macam kes di atas ni? Hajat nak cari #ASAMPEDASPATIN #SUPERBBEST #SUPPERKAW tapi yang dapat tak mencapai target di hati. Pernah terjadi pada anda semua tak?
.
.
.
PERNAH??? Ha! Jangan berduka lara~. Kami di Go'Bang Maju Patin Tempoyak ada jawapannya. Apa kata anda semua yang mengidam asam pedas patin tu #TRY #TASTE #MAKAN di restoran kami pulak. Hanya restoran Go'Bang Maju Patin Tempoyak #Temerloh SAHAJA ada patin masak asam pedas tao!!!
.
.
.
So kepada yang mengidam tu atau....... yang alang-alang sudah berada di Temerloh ni dan nak try taste rasa sedap ke..... atau TERLALU SEDAP Asam Pedas Patin Go'Bang Maju Patin Tempoyak cawangan Temerloh boleh la datang ke restoran kami hari ini. Yang bertempat di bawah Jambatan Sungai Pahang dan bersebelahan #PetronTemerloh.
.
.
"psssst admin! Restoran bukak jam berape???"
.
.
Restoran kami beroperasi dari jam 11 pagi hingga 11 malam dan bercuti pada hari Khamis dan cuti-cuti umum yang akan di umumkan di page official kami. Oright! Semoge ketemu kite di Go'Bang Maju Ye~~~ Bye!
.
.
.
"
Ingat Temerloh
Ingat Patin
Ingat Go'Bang Maju
Patin Tempoyak
"
.
-Abang
#kingPatinTempoyak #Temerloh #SriRampai #LarkinJohor

https://www.facebook.com/PatinTempoyakGobangFoodcourt/






No comments:

Post a Comment

Penafian

Facebook